a not regning day at liseberg(ET)

vi klarade oss från regn i göteborg! vägen dit va därimot regning, + att vindrutstorkarna (?) la av när vi kommit halvvägs så de va till o köra utan skiten, tills vi hitta problemet o fixa de! har varit en grym dag me mina bästa vänner. tack för de, slänger upp lite bilder


meckar alex







charmig bild,
varnar er redan nu för att de va inte en bra dag för mig o kamera tillsammans


told ya so...
på donken btw, hungriga as vi


tobbeeeeee


har gått under gamen i mina år kan ja väl också påpeka


hehe, de första dom skulle åka va sjääääälvklart lisebergsbanan
åkt den förut, men inte på ett år. hjärtat va i halsgropen!




sen drog ja o linda igång o flumma en del, mjukstart


haha, the ugly truuuth!


uppswinget, den satte ja mig ICKE i!




hööööögt


kön till radiobilarna


JAG vann geisha! aweeeeeesome


fluuuuuumeride!


AS ROLIGA! skratta som en idiot


snygging


hahah ja o linda åkte lite roligare grejer medans dom andra åkte.. läskiga, typ


hade vi på oss, såklart!




man va tvungen o hålla in den röööööda knappen om man ville högt upp


bäste jukeboxN!

helt galet bra dag, me många skratt. nu e ja rätt jävla sleten o vill bara dö typ, mamma o pappa e inte hemma heller för den delen. ja vill sova me älskling, men icke. men jaja, vi hörs imöööööra. sova sova sova ZZZzzzzZzzzzzzzzzZZ
gonatt! /karro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0