ännnnu mer regn

hellu
sitter här helt pisseblöt för ja har vart ute i regnet hela morgonen..... skulle ju cyklat imorse men naeee, så väckte pappa så fick han köra mig. haha så nu har jag vart uppe länge :) funderar på om jag ska göra något vettigt eller gå o sova lite(några timmar)? livet är fullt med tuffa beslut asså. hur som helst, idag blire luugnt. måste ut o rida lektor o peppelito sen. men det får la bli ikväll typ, fast vore gött o få det gjort så kanske borde trottsa regnet åter igen o dra mig ut när mamma är hemma några timmar till? humm, så får det bli! :) så nu drar jag ut te stallet, hörs om en stund! och då hoppas jag för eran skull att karro har uppdaterat för ni blir bara fler o fler som kikar in o vi vill ju ni ska fortsätta göra det ;) eheh
ahja, tjaaaao!
/ linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0