arg...........

åååh blir galen,  vafan är problemet med att skicka iväg ett litet simkort?! 3 är fan de mest retarda nånsin! har vart utan mobil i tre veckor nu, kul! okej visst, jag klarar mig bra utan mobil men dt stör mig så jävla mkt att de är så segt o att ja aldrig får det!....... normalt tar det typ 2 dagar? o dom sa dom skulle skicka det snabbt, mmh de gick fint med det :) väntat i snart tre veckor! min dag förstördes ganska rejält nu när ja vart helt säker på att få det idag.....
förövrigt mår ja as dåligt, känns som ja ska spy typ varje gång ja sätter mig upp eller går. min tv la av föruut också, underbart :) känns som det går bra för mig nu för tiden, ingen mobil, ingen tv o en data sönder :) nä men nu ska ja sluta klaga, är fredag idag men verkar inte hända så mkt för ja ska tävla imorn, i spöregn :) ahja, blir la stallet hela kvällen typ. 
linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0