badat!

har badat för första gången iår! drog ut till stallet nu på förmiddan istället o red ner till sjön med lektor, och jag vet inte vad det var med han för han bråka inte eller kolla inte på något en enda gång på hela vägen dit ner! är fortfarande helt chockad, haha var inte längesen ja inte ens kom av stallplanen så. sen nere vid vattnet va han så duktig så, första gången han badar så han kolla ju lite först men när han va i efter nån minut ville han inte komma upp, han tyckte det va så grymt kul o stod o sparkade o skvätte med frambena o man verkligen såg hur roligt han tyckte det va :) så jag tog av sadel o alla grejer o tog av mig kläderna så blev det ut o simma o bara ha det kul! va förövrigt riktigt skönt i vattnet :) de här va den bästa ridturen på hela sommaren o den som säger att lycka inte kan köpas för pengar har så fel så fel :) red ju själv så va ingen med som kunde ta kort :( hade blivit underbara kort där ute idag kan ja lova så det var synd, kan ju heller inte visa er gamla bilder där ifrån eftersom alla bilder ligger på min andra data som inte startar än.....
men nu ska ja hoppa in i duschen, fixa lite grejer o sen åka o köpa choklad, mmmmh! sen får vi se vad som händer :)
/ linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0