devil

pratade nyss me en kär vän till mig, han sa att ja e en riktigt djävul.. o tanken slog mig,
e ja djävulsk?


haha, japp de e ja. ja e en riktigt bitch, de finns inte mycket som står i vägen för mig, ja gör vafan ja vill o hoppas på de bästa helt enkelt. men man lever bara en gång, hur ska man kunna leva livet om man fängslas av vad som KAN hända, händer de så händer de. shit happends! ;) livet ska man uppskatta men ändå ta de me en nypa salt, annars har man ett riktigt tristess liv, elle ja. mitt skulle varit de om ja hade lytt varenda lag, order o rätt här i livet!


hur lyder helgens planer då? hm, absolut ingen aning! ser inte ut o bli så fruktansvärt lovande väder heller men lördagen ser ut o bli helt okej väder ändå :) så får se va denna helgen kan erbjuda. klockan e kvart över elva, ja e svintrött o de känns som att klockan e en aning senare, typ 1-2.. ska lägga mig o kolla på cleo, o softa. o vänta på morron dan så ja kan äta, ja e hungrig. puss!
/k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0