första sommarlovsdagen

shuushuu! vacker dag vi har ute idag :)
jag har inlett min första sommarlovs dag på bästa sätt, vakna när jag vill, ladda ner lite filmer o serier såsom american pie, two and a half man, how a met your mother, solsidan o lite mer :) så gick ner hämta upp lite frukost o la mig o kolla på it's complicated som precis va sluut. ganska så chill :) nu sitter ja o kollar på laguna beatch o funderar på att åka o tanka moppen så jag kommer ut till stallet, eller va duktig o ta cykeln o va lika arg som vanligt halvvägs? yeye, vi får se vad som händer o sker.
fick förövrigt världens utbrott förut när ja inte hade fått mitt simkort idag heller?!?!??!! jag blir seriöst gaaalen o fattar inte vad dom håller på med. pappa får ringa dom idag igen o får jag det inte imorn får han ringa o säga upp hela alltet för 3 är det sämsta någonsin, så är ni smart välj inte det :)
/ linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0