güüüdmorgon

precis kommit hem från jobbet så sitter nu o halvsover i soffan o kollar nått halvdåligt program på disney channel (y) katten ligger o sover brevid mig o ena hunden ligger o stensover i andra soffan o den andra i fotöljen så o den sista på golvet haha, så funderar starkt på att sova jag med! :)
just de, pappa ringde till 3 igår o fråga vad som har hänt med mitt simkort eftersom vi beställde det är två veckor sen o gissa vad, han vi hade pratat om det med hade inte gjort någonting! dom hade alltstå inte skickat något simkort alls! mmmmh kul.... dom skulle iaf skicka ett idag så får vi det gratis så det är ju bra men lagom kul.
nepp, nu ska ja förflytta mig till sängen tror ja :)
så godnatt igen!
/ linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0