heeelt schlut

tog mig i kragen o gick in i min systers rum för att dö lite halvt! nu tre timmar senare sitter jag här i bara bh o shorts o är heelt död o NÄSTAN klar! det blev bara en svart stor överfull sopsäck med skräp o det är ja jävligt förvånad att det inte blev mer med tanke på hur det rummet såg ut... ja kan säga att man hitta det mesta där inne, buuuhu haha. men fan va gött att det snart är klart! sen ska ja fan ta mig te kvarnis o köpa nått gott o sen inte röra mig ur fläcken för det är ja värd! nä nu får ja la dra sista rycket här så det blir klart nångång, fan att ja inte hade kamera så ni kunde se helvetesrummet och hur grym ja är på att städa! eheh
/ lindaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0