iphone

ja ska klicka hem en iphone 3gs ist, de blir billigare me abonnemanget. och de e nog bäst så eftersom att ja får betala de själv. dock hittar ja ingen i 16/32 gb utan bara 8gb så de suuuuuuuuuger!

idag har ja bara varit hemma, min älskade syster, barnen o jyrki va här förut också. blev jätte glad av att se dom :) nu ikväll har ja bara legat i soffan o haft STOR beslutsångest om vilken mobil ja faktiskt vill ha. klart ja vill ha iphone 4, men de blir för dyrt för mig i längden eftersom att ja får betala me mitt studiebidrag. menmen :) käkat godis o druckit cola har ja proppat i mig me, ovanligt att ja ligger o fetar mig menar ja.



imorgon ska ja micaela älskling o älsklings familj ner till skurken för de e sista pubkvällen där imorgon, så de blir lite festligheter oså. jobbiga tider nu känner ja, beslutsångest på mobil o nu även mitt HÅR. ja tror ja förblir blond, ja e blond ända in i själen tror ja, haha. fast ja vet inte, de e ju nåra veckor kvar tills ja ska färga. nu ska ja kolla film, sen ska ja bleka mina underbara fina tänder (SOM JA FÖRÖVRIGT SKA SKAFFA TANDSTÄLLNING TILL)

puss o godnatt
en jävligt sur karro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0