lektor<3

sitter här och käkar tacochips o tänkte faktiskt lägga mig snart, huur trött som helst. körde ju ut lektor till ridskolan på förmiddagen o åkte sen o jobba för att sen åka till ridskolan där det vart hoppträning :) lektor hade enaaaning mkt överenergi men han hoppa riktigt bra! gjorde två väldigt svåra övningar för han som är så ung men han gjorde vad han skulle som vanligt :) hoppa upp han lite på slutet så avslutade med en bana på runt 130 lekande lätt :) älskade pålle! fick låna ett starkare bett som jag ska testa på tävligen i helgen o se om det går att kontrollera han lite bättre då :) pappa va snäll o köpte med sig cola o sallad till mig oxå! menmeen, nu ska jag nog dra mig till sängen o chilla en stund innan det är dags att sova :) men ha det bra!
puss linda


grymma pålle <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0