nagellackarn linda in action!

sitter här med mina nya ascoola blåa naglar o bara dunkar pardeeymusik asså! eheh eller kanske inte, har nyss målat naglarna iallafall i ljusblå färg och jag kan lugnt säga att jag är nog den sämsta någonsin på att måla naglarna... kanske för jag gjort det högst fem gånger i hela mitt liv men. har mer nagellack utanför naglarna än på, har till och med färg på armen? jaja så kan det gå! väntar på att karro ska ringa så får vi se vad som händer ikväll, blir nog lugnt då alla ska till vänersborg o det är hon nog inte så sugen på och jag ska upp o jobba imorgon. :( jag är dock på as bra humör, tacka vet ja partylistorna på spotify<3 men vi får se vad det blir. nu får jag nog ta o göra något vettigt, sitter förövrigt på golvet med datan på en halvtrasig stol (y) haha
/ linda

tänkte ta en fin bild på mina naglar men camen ville inte funka på denna datan o den andra startar som sagt itne.... därav inga bilder typ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0