personalfest

ja tackla beslutsångesten o drog mig till personal festen iallafall! o ja hade riktigt trevligt, gillar mina tjejor.. & timothy självklart, haha. här kommer bilder o filmer,


detta bar ja, och boots. simpelt!





mannen in da house










''vem suger hårdast?'' - emelie


''vem slickar mest?'' - sophie vann


''vem suger bäst'' - jessica vann


''vem suger hårdast'' - elin vann


bäste du, big love


''vem är mest hålvan'' - timothy vann ;)


roooooompa, shaka den för sean banan


hahah, emelie ser ut o njuta iaf!






vinnaren av allt va sophieeeee :)


fast em öppna den, alkis


tröttisar


haha lura brobban lite




fullis



haha, ''vem e hunnybun'' - vinnare, broberg. ja höll på o dö, fick väl in en 12-13 st iaf!

 

''vem raggar bäst'' - tim vann, haha söte

 

awesome kväll iallafall! nu ska ja lägga mig o kolla på cleo o stensova utan min älskling.
som de förvörigt e en månad me idag, så glad me dig alex
pusss karro


wohoooo, mitt hår börjar fan bli långt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0