problem som vanligt

alltstå seriöst, ja är så trött på allt som har med mobiler o göra så ja vet inte vad. haha idag fick jag äntligen ett simkort! men med min tur visste ja att nått skulle krångla ändå, och gissa vad? jag har inte samma nummer längre! dom hade alltså skickat ett helt nytt simkort....... så efter pappa ringt 3 igen för hundronde gången så ska dom alltså skicka ett NYTT simkort igen, så det kommer nästa vecka för de gick inte o byta tillbaka till mitt gamla nummer.
jag har alltså NYTT nummer som är tillfälligt fram till nästa vecka nångång då jag får mitt gamla nummer tillbaka! här är mitt nya iallafall för dom som vill ha för orkar inte sitta o skriva det till alla, 0735-363944
men det är bara tillfälligt så efter jag fått mitt andra simkort är de ogiltigt o ja får tillbaka mitt gamla :) men helt sjuuukt vad trött ja är på det här nu, haha ahja nu har ja ju en mobil iallafall o en kamera (y)
/ linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0