seegt

alltså det här vädret är ju sämsta någonsin, mulet o halvkallt blandat med regn lite då o då, svensk sommar<3mig. nästa sommar ska jag fan dra utomland typ tre veckor eller något! guud va gött det vore att dra utomlands föresten bara precis just nu innan skolan börjar. inte för att jag har såå mkt pengar men :( haha
ahjaaa, sitter här o inte gör någonting verkligen. vart uppe i köpingen för en stund sen o fixa lite stuffs och nu försöker jag bara få ork till att CYKLA till stallet........ har nämnligen absolut ingen bensin alls på min kära moped  så jag kmr inte ens komma till shell. KUL. naeee, så stallet får helt enkelt vänta till ikväll någongång, segt det med. NU ska jag iallafall gå ner o laga lite food, elr ah värma från igår (y)
ge gärna tippps om ni vill läsa eller se något specielllllt!
/ linda




bilderna tagna för precis ett år sedan
jag saknar min bella mer än allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0