shopping

tror jag somnar när som helst och klockan är inte ens mycket. haha edit: tror ja är ganska trött när ja skrev mat istället för mycket, haha ahja, hur som helst verkar inte som det blir liseberg imorn men de gör icke mig nått känns det som nu så trött jag är. herregud, gått på överby några timmar tar tydligen på en när man aldrig gör nått :) just det, skulle ju åka o köpa ett par skor egentligen men väl där tyckte ja inte dom va värda det priset så det blidde icke dom skorna. haha men fick med mig lite annat hem iallafall, två basic linnen, ett svart o ett vitt, en skjorta, ett halsband, ett par uggel örhängen haha, torrschampoo o lite mer hårgrejer o ett par andra skor, vita why? haha kan väl va det sämsta nånsin o köpa vita typ tygskor när det är höst?, jaja så kan det gå! sen vart det väl säkert lite mer men de kommer ja icke på nu. kom dock på nu efter att jag skulle köpt ett litet paraply o ett par svarta leggings, men de får bli nån annan dag :) ni hade ju kunnat fått bilder men ja har ingen kamera än..... :)
/ linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0