sjukt bra dag o sjukt dålig träning

sjukt go dag med mkt bra folk, det gillas stort. man blir verkligen deprimerad av tanken att sommarn är över nu och det är skola igen. hoppträna iaf nu på kvällen o det gick rakt åt helvete. har inget att säga om det mer än vi ska till vetrinären med lektor och dagar som denna ångrar jag så sjukt mkt att jag köpte ny häst, inte att jag köpte lektor för han är bäst men jag har ingenaning om hur jag kommer ha tid med allt nu det blivande året.
imorn äre min sista sommarlovsdag o det känns bara sorgligt, har inga större planer för imorn utan det blir lugnt o sen ska jag va med tobbe oså, så det blir nog bra ändå.
kommer kanske lite bilder sen om jag lyckas få in dom på datan :)
/ linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0