stepup 2

då vart man här igen, ligger i sängen o ska snart kika stepup 2! ja o karro vart halvt beroende av dom filmerna för några år sen, haha vart ute i stallet hela eftermiddan o kvällen o fixat. och dog lite halvt också när jag stod där ute helt själv o det åska så in i helvete :( haha och för att göra det ännu bättre va ja ute när det regna som mest o jag har nog seriöst aldrig vart så blöt som då, fyfaaan. ahja, blir upp tiiiiiidigt imorn elr ah om några timmar. blir en låååång dag också, så hoppas fan inte på nån åska o sånt mas :p som sagt tävling imorn så önska mig lycka till! blir 110 avd.A o 120 avd.B :) men vi får väl se om han vill sköta sig då han för tillfället har liite för mycket energi^^ men ah, nattinatti :)
puss linda


min finaste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0