tips

till er som har sönderblonderat hår, som vill att håret ska växa ut o bli friskt igen. för ja har varit där, eller ja är här. ja har blonderat sönder mitt hår inte en gång, utan tre-fyra gånger. ja blir blond på 2 veckor varje gång, så ni kan ju tänka er. o ni som känner mig vet hur ja har sett ut i håret!

- man dör inte me 1 cm utväxt, ja har inte färgat min utväxt sen i början av juni.
de e nu ja börjar skämmas för min feta utväxt, men de sparar på håret. kom ihåg de!



- färga inte utväxten, slinga den! de blir mycket snyggare resultat, o håret slits inte lika mycket.

- använd ett schampo som reparerar, ja rekommenderar goldwell rich repair

super duper bra verkligen!

- använd inpackning, minst en gång i veckan. de behöver inte vara en inpackning som du har i flera timmar, ha i den i 60 sec. o de e skit bra mot håret.
ja rekommenderar:


- sluta föna & platta håret varje gång! låt håret självtorka efter att du duschat ibland om du inte har brått eller något liknande o platta de inte varje gång! om du får risigt hår om du inte blåser de så tycker ja att du skall använda denna produkten

efter varje gång man duschat, även när man skall blåsa de. skit bra för frizzigt hår o ett jätte bra värmeskydd! ta i de i handukstorkat hår =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt inpackningen?:)

2010-09-16 @ 18:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0