typ godnatt

sitter här hur slö som helst o funderar starkt på att gå och lägga mig, ska ändå upp tidigt o jobba imorgon såå. har inte gjort något större idag, jobbat o vart ute hos hästarna en sväng o fixa med peppe som hade trampat in skon i hoven på något sätt så möttes av han ståendes på tre ben i hagen (y) nån timme senare stod han nyskodd och med bandage, nog inte så vi har världens bästa och snällaste hovslagare :) sen har jag mest suttit här och bara tagit det lugnt, käkat choklad som jag fick i paketet av madde idag. i det var det också ett namnhalsband som det stod linda på och två jätte fina armband :) nicenice! beställde hem en pessoasele till hästarna förut också, dock kommer den inte förens om tidigast fem dagar :( men efter det blire hårdträning med pållisarna! men det var allt för mig, så tjingeling!
/ linda



stackars peppelito!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0