tävling imorn

vet inte om karro är död eller något men det löser väl sig! känns gött att jag inte har något att göra idag för jag är as slö verkligen, va uppe o jobbade imorse o somna så skönt när ja kom hem haha. vaknade vid ett o har vart helt död sen dess, funderar på om jag ska åka ut till stallet nu eller senare ikväll. har ju tävling imorn så är massa grejer att fixa och tänke faktiskt va duktig o duscha han för första gången nånsin innan en tävling, hehe men då måste jag göra det senare ikväll så han kan stå inne sen. men vore samtidigt gött o få allt gjort^^ annars händer det absolut ingenting mer idag! gööött. kanske får ta o städa på mitt rumt som ser förjävligt ut igen, fattar seriöst inte hur ja kan få det så jävla stökigt på bara några dagar :s yeye! nu blire ner o göra toast<3
/ linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0