vill ha

haft en riktigt chill kväll, har legat i soffan kollat tv o haft datan på magen :) har kollat runt på massa hemsidor om grejer jag vill ha, kom på att det bara var hästsaker o inte en enda normal sida, haha. har även insett att jag borde va nåågra tusen rikare än vad jag är. det som ska insköpas/vill ha är en hel del, och vissa saker en heel del för dyra. men förhoppnigsvis kanske mina kära föräldrar skulle kunna sponsra mig lite halvt :) har inte bild på allt så får bli en lista på det jag är i behov av just precis nu;
- egen designat anna scarpati schabrak i blå/orange 800:-
- blå john whitaker hjälm 2.500:-
- blå animo kavaj 5.000:-

sen äre massa mer smågrejer såsom, benskydd, boxgardin, schabrak o massa mer för lika många tusen. men det är inte nödvändigt förtillfället :) nu ska jag fortsätta kolla på two and a half man o sen blire sängen för min del :)
/ linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0