19

sådär då vart jobbet klart för idag o vart riktigt segt idag med lite folk oså.
nuu ska ja tvätta bort sminket, sätta på mig myskläder o sen placera mig i soffan framför tvn o inte röra mig förens imorn! blir tidigt i säng ikväll då ja har en deel timmars sömn o ta igen. förstår verkligen inte hur ja klarar att hålla igång dygnet runt hela veckorna men, haha
men har en as go vecka framför mig, måndag jobb tisdag skola till tolv onsdag o torsdag jobb sen är jag ledig fram till 7 januari! ska bli sjukt sköntt, har vart ledig som mest två dagar i sträck en gång sen i oktober så det är välbehövligt får ja nog säga :) dock blire dåligt me cashelicious men jag överlever nog, hehe
men ne, tillbaka till va ja skulle göra. soffan next!
linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0