22.52


färgat håreeeeeeet idag, ser svart ut. är typ, mörkbrunt.. redo for lucia


och nu är ja trött så ja ska ta o kolla på antingen ung & bortskämd eller halv åtta hos mig,
typ irritation eller humor, väljer humor då kan ja somna med ett leende på läpparna..
imorgon blir det upp tidigt, typ 10 åka till stallet o rida, sen lucia o sen till stallet igen o mockilera o ge hästarna mat, mysigt. FÖRRESTEN, förut när jag var ute o longera mossen på ridbanan så tvärnita han o ja hörde ett panikskrik, som en liten unge som blev jagad eller något, på riktigt alltså. fyfan så jävla hemskt var de, och de slutade inte heller, fick panik o sprang in till stallet. släppte in mossen fort som satan, släppte in jellow o när ja skulle släppa in wippan så drog hon in i den andra hagen, o sprang MOT ljudet.. hade panik för skriket hade gått över till ett slags grymtande men ändå inte, så fick ännu mer panik. men efter att ropat på henne lugnt så var hon så snäll så o sket i ljudet o kom lunkandes till mig, snäll tjurkärring. juste, halv åtta hos mig var de. hade gött
km

Kommentarer
Postat av: carro

min häst är snäll :( dumma dig grisen <3

2010-12-09 @ 14:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0