dag 5,6 & 7

dag 5 vad är kärlek?
hm, kärlek är la när man är glad, lycklig och det pirrar i magen när man träffar personen man älskar..
kan inte förklara de riktigt, kärlek är en stor sak.

dag 6 min dag
idag eller? hehe.... sitter i skolan, är dötrött och har ekonomi, sucks. sen blir det hem, träffa nån gubbe eller kärring som jag ska prata med, mer än så kan jag inte säga...... sen ska ja till stallet, mocka, longera, ge hästarna mat må bra, sen däcka i sängen igen.

dag 7 min bästa vän(ner)
min bästa vän som jag har varit bästa vän med i många många år, det är såklartis linda. världens snällaste person, som alltid ställer upp och stöttar. grinar när jag grinar, skrattar när jag skrattar, hatar när jag hatar. vi är allt ihop, hade inte varit hel utan hon. vi har gått igenom glädje, hat, sorg, och allt man kan tänka sig.

min andra bästa vän är micaela, som också alltid finns där! en underbar människa som alltid finns till hands och förstår. jag älskar henne av hela mitt hjärta och hade inte klarat mig utan henne.

min tredje bästa vänner är mina systrar, mer än så behöver jag inte säga. det finns ingen kärlek som syskonkärlek.

min fjärde bästa vän, det är min underbara pojkvän. som står ut med mig dag in och dag ut, som älskar mig för den jag är. han som jag vill spendera livet ut med, han jag älskar.

/karro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0