dagen

lussat klart för idag, kan säga att mina nerver var fan nerviga. gick skit bra, inget nervös alls.. TILLS vil ställde upp oss och jag började skaka o kallsvettas, ja trodde helt seriöst att ja skulle svimma. men det gick allt bra! får köpa sockertabletter imorn ifall. yaya! väntar på att älskling ska sluta så blir det ut till stallet, ser ut som att de blir ridbanan idag MEEEED. men IMORN ska ja upp tidigt o ta en lång tur med han :) efter jag är klar i rostock ska ja till stall nummer 2 o göra i ordning där, mocka ur ängelns box, o greja lite osv. måste få tag i en garderob också till ALLLLLLA grejer som ja får ha me mig =) hm, får lösa de. yaya
km



Kommentarer
Postat av: dagerrr

snygging!

2010-12-09 @ 17:48:28
URL: http://emeliedager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0