god jul?

får verkligen be om ursäkt för dålig uppdatering men jag har inte hunnit sitta vid datan en minut de senaste dagarna kan ja ju lova. men nuu, nu på julaftons morgon har ja fått mig lite tid iallafall. kommer nog bli enda inlägget idag men ändå något haha
sitter iallafall här med typ gårdagens smink o har ingen julfeeling överhuvudtaget men. så fort ja jobbat klart igår drog vi nämligen upp till tim där vi skulle ha lite uppesittarkväll med ett bra gäng. dock funka inte tvn alls så de gick ju sådär, haha blev istället att bada tunna o ta nån öl o bara ha det trevligt :) hem till skata en sväng blev det oxå, haha för att sen åka in till mellerud där det vart lite party sådär, dagen innan julafton? haha ahja. vart iallafall hemma halv fem imorse efter en as trevlig kväll! :) och imorn är jag ledig o gissa om ja ska ta min första sovmorgon om nåttttt då.
nä nu får ja fixa de sista med julklappisarna :)
men ha en riktigt bra jul med er allihopa! :)
puss linda


karro får stå för den juligaste bilden ja hitta, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0