happinesss

känslan när man är glad på riktigt är helt underbar egentligen. som dagar då allt bara flyter på och man slutar inte le och man vill liksom bara springa runt o dansa för man vet inte vart man ska göra av all energi o glädje.
det har jag känt på riktigt de senaste dagarna o det är så jävla skönt o bara va. slippa lösa massa problem o va orolig o stressad. och ja har även insett vad sällskaps sjuk jag är, jag har alltid trott att jag vart den personen som tycker om att vara själv. men jag inser nu när man har riktiga kompisar runt sig varje dag, att man inte vill vara ensam längre. nää, ville bara säga att det är sjukt skönt o bara va. vara med kompisar dygnet runt, ha grymma hästar i stallet, massa pengar o bara kunna göra det man vill.
fan va skönt de är!
linda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0