HARREGUUU

efter typ, 1 timmes kämpande med att få mobilfan att funka så man kan lägga in bilder så lyckades jag äntligen! fick dock uppdatera heeeeela telefonen, men nu så :D lite bilder från tiden som gått!




en del lussande som ni kanske läst, här är 2 bilder på dom största gamarna


insåg att jag inte alls hade så stor häst som jag kanske trodde,


myst med katterna som vanligt


moses flyttades till järn, ett mindre och mysigt stall :)


lite ego ba


ett annat ego


ville visa hur bra jag är på att göra inflätade flätor på mig själv, 5-cool poäng till mig


alex: jag trampa i bajs mannen
(jag dog)


fin solnedgång på väg till julfirande hos morbror


lukas va charmig


mackan va också charmig


alex: men käre gud...


MIN FIIIINA LYKTA JA FICK PÅ JULAFTON :D:D:D



julbordet, helt normala. min pörni ♥

Kommentarer
Postat av: pörni här

haha,har många roliga minnen med dej där ifrån!

du e for go karro <3

2010-12-28 @ 11:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0