hemmamys

idag blev det en no-alex dag = hemma kväll typ. lite tomt utan han ändå, men efter att varit magneter i 1 veckas tid så är det gött o komma hem o sitta med datorn i knät =) känner mig jävligt febrig, slö som fan. men jag inbillar mig nog bara. på lördag ska jag och mossis göra våran första debut i dressyr träning för nina, kan bli intressant! ne nu ska ja kolla robinson, boring men de e ju alltid nått. sen ska ja däcka gott i sängen, för att åka till skolan på matten. hoppas på att komma till torpan i helgen också så jag kan få denna underbart snygga tröjan jag hitta, och alla andra snygga tröjor jag hitta. hihi!1!!1!!1111! neeeee hejdo,
karro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0