kind of great xmas

halloj! har haft en underbar julafton, hoppas ni också har haft det. fick massa fint, bla. ridbyxor, parfym, presentkort och sånt av mor far och resten av släkten. och inte nog om det, när vi kom upp till svär mor och far, så fick jag ännu ett presentkort, ett jätte fint armband, trosor&bh & min ÄLSKADE stooora lykta som jag har önskat mig sen första ögonkastet. snacka om att jag bröt ihop av lycka (kom sisådär en tår eller två, hehe) så jag är super nöjd med hela julafton. god mat, trevligt folk så bättre kunde det inte bli. nu ikväll har vi varit nere hos grannen och tjatat och lite så, och nu väntar vi på freddan & don som ska komma och äta alex (o)ätliga mat ;) heeeeeheeeeee. jaja, nog tjatat. hoppas att ni har fått massa julklappar och att ni är nöjda. ska snart lägga mig på kudden och däcka, upp till mossen imorgon och ta mig en liten ridtur på ca en vecka!! ska bli så gött! godnatt :) puss o kram
karro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0