liiiiite piggare

ingen feber nu, men är fortfarande slö o vill helst bara sova... men ska se på ung o bortskämd först, o sen dra en film om ja orkar :) har förövrigt legat i soffan sen kl 2, alex fick komma o hämta mig i stallet för ja trodde helt seriöst att ja skulle svimma o frysa ihjäl.. kom hem la mig i soffan me 2 filtar & ett duntäcke, grät en skvätt (så jävla synd om mig) kollade på tv lite, somna i 4-5 timmar o nu ikväll har älskling kommit med chocklad ♥ och så har ja kollat på hjälte galan elle va de hette, helt sjukt va folk kan göra egentligen =) får hoppas ja är piggare imorn o inte åker på magsjuka elle nått inatt så ja kan lussa klart hela denna veckan! ska ta bild på de fina halsbandet ja fick igår också =) så bilder från stallet idag o de kommer som sagt imorgon. godnatt!
km

btw, nån som fråga om ja kunde sjunga på riktigt, i o med att ja skämtar på alla filmer ja lägger ut
o svaret är la, hm. alltså ja kan inte avgöra de riktigt, men ja älskar att sjunga o ja är en riktig scen apa, ja älskar att stå framför micken osvosv. sen är de nog en smaksak om man tycker ja sjunger bra eller inte!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga ut när du sjunger då ? :D det hade varit as roligt ! precis sånt jag söker i en blogg då ja själv är intresserad av sång och musik:) och jag vet att många andra också är det!

2010-12-14 @ 09:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0