lite o ta igen, IGEN

haha ja suger verkligen på dehära, får försöka skärpa mig nu..

dag 10, de här hade ja på mig idag

idag har ja haft på mig... leggins, raggisar, linne o en hoodie
inget större o ta kort på, hihihihi.

dag 11, mina syskon
jag har 3 systrar, emma, sofia & sandra. tre helt underbara människor som har nån liten störning i sina huvud tror jag (går i släkten, hehe) emma är den äldsta med 2 barn och en kille, de är bosatta i trollhättan. emma har gett mig mycket erfarenhet om vad man ska göra och inte, vem man ska umgås med och inte. vilket har underlättat för mig i livet! sofia bor i stockholm och har precis tryckt ur en unge som heter charlie (sali), sigge, jonas eller nått annat dylikt. sandra är 14 år, och när man är med hon så får man se upp för galenskaper! ja älskar mina systrar till tusen, ni finns alltid och stöttar i alla lägen.

dag 12, i min handväska
jag är inte så tjejig, så ja använder inte handväska...

dag 13, den här veckan

.. består av lussande! sen blir de en lugn helg tror ja, skönt.

karro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0