maaa day

haha, vi måste nog ha den kassaste bloggen i världen. men eftersom våra liv är såå roliga o ni inte får nog av de kan ja väl skriva litegranna när ja nu har tid! okej lite ironi, men ändå!
blev lite festligheter uppe hos alex igår o vart riktigt trevligt med lite skön allsång o inte all denna hiphop som vanligtvis är det enda som spelas däär! vidare in till mellerud på mer fest o sen när dom andra drog till wärs drog jag faktiskt hem. så vart hemma vid 12 nångång redan o gick o la mig. dock vakna jag sen när *hemlig* hihihi kom hem till mig vid fem eller nått o gav mig lite hejdå pussar :) gulle.
och eftersom ja sovit typ högst 5 timmar de senaste nätterna vart jag ganska pigg o låg vaken hela natten o morgonen för att sen orka gå upp o gå o jobbbba!
såå sådär såg min dag ut!
nu ska jag orka byta om så kommer alex o karro om en stund så drar vi oss ut mot stallet o våra number 1!
men ha det finnnnt!
linda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0