rip

rest in peace
 världens finaste peppelito
1993-2010

finns inga ord, livet är inte rättvist. kommer aldrig, aldrig någonsin glömma han.
trots att vi vetat att denna dagen skulle komma så tar inte tårarna slut. det är omöjligt.
så jävla speciell häst som man delat blod svett o tårar med.
det kommer bli tomt utan dig, det kommer vara tomt att inte stå o ha nån o va irriterad på för att den vägrar gå in från hagen, det kommer va tomt att inte se dig stå o gnägga varje gång man kör in på gårdsplan, det kommer va tomt att aldrig me få se dig, aldrig mer få rida på en av världens finaste hästar. för det är vad du är.
jag har inga ord, du är saknad
du kommer alltid va saknad älskade häst
hoppas du har det bättre uppe i himlen,
hoppas du har det bättre av att va en ängel, förevigt
sov så gott min finaste
jag älskar dig


















































all tanke till min syster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0