some new stuff in


klickade hem detta snygga schabrak från hööks, rea och allt!
beställde även detta:

enkelt bara, 90 kr så inget märkvärdigt! imorgon skall vi åka till torp/trollhättan. ska handla lite förvaringslådor, krokar & ny grep till stallet så jag får ordning på mina grejer och lite sånt. ska även se om jag kan hitta en hjälm för det är jag i behov av ny.. benskydd och lite sånt hade också varit nice, men får se hur långt pengarna räcker då jag inte fick så mycket pengar i julklapp iår. jaja, nu ska jag lägga mig och längta tills imorgon så jag får shoppa lite :) tisdag blir det nog en rejäl städning i stallet om ja så ska få göra det själv! godnatt people
km

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0