today

kom hem med allting jag behövde + lite kläder till mig, ett träns, en läder grimma & en extra grep. och ändå hade jag 100 kronor över, inte illa pinkat! här kommer de blider på allt


3 st 55 liters förvaringsboxar, 2 grepar, 1 hinkhållare, 5pack krokar, 1 vattenhink & täckeshängare


tränset :)


lite blingbling :)


lädergrimman :D


diamanter på den med

och till mig själv köpte jag detta

ett par jeans och en väst




och fyra stycken ringar :D

helnöjd med alla inköp, så nu vill jag bara komma till stallet och få upp allting :D längtar tills imorgon. ska kolla på lite film och greys, sen blir det natten för mig. godnatt på er :)
km

Kommentarer
Postat av: kirpan

ett sånt träns tänkte jag med köpa men sen såg jag att det va sönder :/

2010-12-29 @ 23:11:30
URL: http://kirpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0