-

jag visste vem du var men du har blivit någon annan

jag är van släng skiten i mitt ansikte.
jag minns den känslan när jag såg i ditt ansikte,
det var allt men du vände kärlek till hat så nu hatar jag dig
och allt som jag gav tillbaks. jag gav dig allt är detta tacken?
jag gav dig allt och du snacka bakom ryggen.

jag har verkligen försökt, försökt att få förstå det blev som det blev.
men jag kan inte gråta en tår. saknar aldrig det vi hade, saknar aldrig dina kramar
dina kyssar visst jag kan tänka ibland men oftast blir jag arg.
jag vill glömma det som hänt, glömma allt som vart och allting som jag känt.

men jag kan lova dig en sak
jag känner ingenting absolut ingenting,
jag har gjort som jag vill jag har gått vidare
nu hatar jag dig,
tänk på det som varit och hur du har behandlat mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0