chillidill på hög nivå

ligger just nu as gött i sängen med mjukiskläder på o bara tar det lugnt. är hur trött som helst och tror ja somnar när som helst^^ håller iaf på att ladda ner lite filmer eftersom jag inte har några på denna datan :) är hur sugen som helst på glass men orkar verkligen inte åka till affären, ligger gaanska bra här känner jag. haha
fuunderar även på hur fan ja ska komma upp imorn morgon eftersom jag inte har någon väckarklocka? har ju gått bra nu när man haft sällskap så vet inte huur de ska gå nu, haha de löser väl sig på ngt sätt.
men nu ska ja försöka orka ta mig upp o se om det regnar, sen blire film o förhoppningsvis ben & jerrys<3
puss linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0