finallllly

eftersom ja inte skulle göra något idag tog ja mig i kragen o städade mitt rum! lika pinsamt varje gång o ta hem folk o sen komma på att det är så jäävla stökigt, men nu är det nästan fint iallafall! har som sagt städat sen ja vakna typ o har fortfarande en del kvar men det tar sig :D sjukt gött! har till och med börjat byta sängkläder, värsta duktig. är dock jävligt ovant då ja alltid har svart, men fick nya när ja fyllde år så får inviga dom helt enkelt :) dock är dom vit/grå smalrandiga med massa svarta blommor på överallt och det är för ljust för mig så ett täcke byter vi till helsvart, lite variation är inte helt fel haha. två av kuddarna är av de nya o två svarta så det blir nice när täckena oxå är olika :) hade ju kunnat visa bild men, mja har ju som sagt ingen kamera ;) hoppppas att ja får simkortet imorn iaf!
nog tjatat om mina sängkläder haha, har iaf världens bästa föräldrar som betalar allt så ja slipper bli pank i helgen, nice! <3
men nu får ja ja fortsätta, puss linda

btw, helvete va långa texter ja skriver jämt. haha


såhär känner ja mig bland alla tusentals kläder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0