framme

hellllu, nu sitter jag i husvagnen o tittar på när alla andra håller på att få upp grannarnas förtält! våran husvagn var tydligen för ny för den hade inte fått några fästen till förtältet så vi får nöja oss med någon markis grej ;) dock vände dom andra husvagnen så vi nästan kan gå rakt in till deras, haha
ahja, vädret suuuger o det är kallt o lerigt överallt, stallarna är ute på en stor åker så det är hur lerigt o blött som helst där inne och bilar kör fast, haha börjar bra det här!
både lektor och jovi står så fint i deras boxar o trivs hur bra som helst, som alltid när dom är ute på tävlingar :)
ska snart ut o rida en rastlös lektor ute i regnet och sen ska jag mysa in mig o massa täcken inne i husvagen :)
men nu får ja försöka rööra på mig, tjaao!
/ linda



lektor på träningen igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0