gomorron

och klockan är 20 i 3 :) men ja har ickeee ångest för det för det spöregnar ute o jag spenderade min morgon ute i det :) va iaf uppe tidigt imorse o drog te stallet o fixade med lektor o hade lite smått panik att ja ställde in han själv.. drog te jobbet o jobba iaf o sen tillbaka till stallet där min lilla stjärna stod o såg gladare o sötare ut än nånsin :) nyskodd vart han också så de va perfekt :)  när ja kom hem vart det bara o slänga av sig alla pisseblöta kläder o käka nån macka för att lägga sig o sova nån timme som visst blev liite mer :)
men nu ska ja ner o laga mat, höhö okej kanske inte.. värma färdiglagad mat iaf för ja suger så mkt på att laga egen mat ;) o sen blir det storstädning på mitt rum!
tjaaaao linda :)


hehe no comment


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0