i-landsproblem

alltså jag har världens ilandsproblem, så jag behöver lite hjälp av alla hästfolk
nu är det så att jag vet inte vad ja ska ha för hjälm.

just nu har jag en brun gpa safety legend, limited edition
men den börjar bli väldigt sliten plus att jag har ramlat av med den ganska många gånger nu & jag vill helt enkelt ha en ny. fast ja gillar den ändå väldigt mkt
( den är mkt mörkare än vad som visas på bilderna)


jag har dock blingat min och så är det stjärnor som inte syns på de mörkaste i mitten










antigen vill jag ha en helt vanlig john whitiker charles owen
dom är snyggast och väldigt stilrena. men alla har den verkligen.
har dock hittat den på en hemsida med ett väldigt bra pris..




hade en innan jag köpte min gpa



den andra jag vill ha är en charles owen AYR8 leather
den är gaaaalet snygg, men galet dyr. den jag har nu kostade mer men för mkt pengar för en hjälm enligt mig.
men den här vill jag helst ha


eller någon ur gpa speed air collectionen
dvs, sån jag har fast annan färg? oxå väldigt dyr





haha, nu behöver jag eran hjälp
VILKEN ÄR SNYGGAST?!


Kommentarer
Postat av: carro

john whitiker charles owen - stilren och fortfarande jävligt snygg. brun gpa safety legend, limited edition - färre som har den. det var mina favoriter iaf ;)

2010-07-26 @ 16:39:47
Postat av: Nathi

charles owen AYR8 leather, helt klart.



Kanske dyr, men det är ju huvudet den ska skydda.

Dessutom är den grymt snygg! (:

2010-07-26 @ 18:13:02
Postat av: jakk

HJC special edition med svart visir - mycket snygg men dock lite svår att se med i mörkret !

2010-07-28 @ 01:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0