im back :o

okej, karro övertala mig om att fortsätta blogga.... så ni får stå ut ett tag till :)
igår blev det iaf upp te karros kära pojkvän på lite pardeey :) måste även lägga till att dom har en riktigriktgt snygg lägenhet! ahja, vart iaf väldans trevligt till jag insåg att ja hade tappat bort min mobil på riktigt. drog in te mellerud och hem te ludde en sväng o lite sånt :) sen blev det hem o soova, och eftersom ja skulle upp typ sju idag o inte hade någon mobil så fick jag sällskap inatt så jag hade en väckarklocka imorse, haha tur ja har snela kompisar :)

ahja, upp o jobba imorse o direkt ut te stallet o skämma bort och motionera min ädla springare, haha bästa lektor<3 så nu är klockan bara halv 12 o sitter o käkar lite cocco pops o kollar tv. ska hoppa in i duschen o vakna till liv om en stund o sen blire jobb igen. ikväll vet jag inte vad som händer men :) eftersom ni inte får tag på mig på mobilen så får ni skriva på msn elr något, haha

juuuust det, kul att vakna upp så har karro skrivit att en pundare vid namn jocke hade tagit min mobil igår! så hade han åkt ner te vita o försökt sälja den, simkortet var avknäckt så ngt sånt har ja inte längre. vakterna hade iaf tagit den o på något sätt hade karro iaf fått den. som tur va är ju mobilen hittad, men kul o inte ha ngt simkort....
så jäääävla arg är ja på äcklet :) get a job lixom. moget o sno andras grejer o försöka sälja för att få pengar, haha synd om han.
ahja, ser jag han igen ska ja fan smälla till han :)

hade lite bilder på mobilen sen igår men de kan ni ju glömma nu^^
men tjaaaao,
/ linda


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0