kaos all night long

godmorgon godmorgonm, har insett att det inte är bra att ha data på bordet brevid sängen för man kommer verkligen aldrig upp då. ahja, vart iaf kaos dag 1 igår o det var väl väldigt blandat om man säger så :p drog upp te alex o med lite folk vid tre tiden o gjorde iordning oss o förfesta o sen in mot mellerud igen för att se mustach o alla andra. och det var nästan pinsamt o  va där för det va verkligen inget folk alls... blev bättre ju senare det blev o stundvis vare riktigt nice. träffa massa kul kompisar o the sounds va braa även fast man knappt kunde en låt, haha o sen måste ja säga att the ark va grymt :s inte min musiksmak direkt men dom va verkligen de bästaa :) o ja va tydligen ganska hungrig igår för ja gjorde slut alla mina pengar på mat typ :( haha inte ok.
hoppas verkligen det blir bättre idag! nu får ja nog masa mig upp o få i mig lite kääk innan ja får pallra mig ut te stallet :p
/ linda

just de, de hände ju en liten incident med karro också som ni såg haha. men det får hon berätta själver :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0