let me tell u what really happend last night!

haha, ja.. ja skulle va snäll mot min kära vän anton o steka hamburgare till han för stackarn va hungrig. så va hamburgarna frysta, på en hög om ni fattar va ja menar. så skulle ja sära dom me en kniv, haha o då va visst mitt lillfinger ivägen så ja skärde rätt in i de, nästan precis in till benet. blev som en chock för ja kände absolut ingenting, de bara rann blod o såg förjävla äckligt ut. så de va bara att åka upp till bäckefors i full sula o sys. så nu har man gått igenom de också i livet o ja hoppas verkligen att ja slipper gå igenom de igen, de gjorde inte ont att sys. men bedövningssprutan va helt sjuk! idag känns de lite sisådär, e ganska ömt o svider till lite ibland men ingen fara så :)

så ja, KAOS började me kaos kan man väl säga.. haha! kvällen fortsattes me sandra jeppe o alex iaf :) linda försvann ifrån mig, som vanligt -.- haha.. the sounds va helt grymma, o så jäävla snygg va hon också! the ark va heller inget dåligt, awsoooooome. idag taggar vi LOOPTROOP ROCKERS, PETTER, ORGANISMEN, LOBSTAH, MARKUS KRUNEGÅRD & SALEM AL FAKIR. ska ta me mig kameran idag också så ska ni få en jävla massa bilder imorgon! vi hörs säkert innan ja sticker iväg, men så länge - ha en fortsatt grym dag!
PEACE N' LOVE
/ karro


midsommmmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0