lite bilder

sådär, nu har vi vart ute o ätit, gått kvällspromenad med pållarna o gett dom godnatt pussar :) har förövrigt fått en riktigt go o fin bonnebränna (y) vääldigt snyggt måste jag erkänna!
lite reslutat från dagen då, red som sagt en 110cm klass så vi får känna på banan o bara komma igång. och det behövdes för både mig och lektor^^ han tyckte det var hur kul som helst och var galen rent ut sagt men hoppa som jag vet inte vad!  jag gjorde världens miss och la han hur nära som helst en kombination så stackarn fick hoppa stillastående över a-hindret som var ett räcke och sen tar jag förgivet att han kommer ta två galoppsprång ist för ett om han ens skulle hoppa. men hästen som tror han kan allt är DUM och tar ett galoppsprång och hoppar b-hindet som är en oxer! så han landa ju mitt i o rev hela hindret, haha men utan den missen red jag bra för en gång skull och lektor hoppa som en gud så inga fel inte :)
den dagen jag hittar knapparna på han vill jag inte veta hur mycket den hästen kommer att vinna, så sjukt grym.
han är en riktig drömhäst!

här kommer några bilder iaf,











gött han bara kliver över hindrena som ser sjukligt låga ut på bilderna :p


grymma pålle<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0