livet när de e som bäst

nu såhär på nattkvisten så börja ja fundera lite på livet egentligen innebär, varför människan ens skapades. varför o hur gud tänkte när han skapade onda människor, som vill förstöra för andra som ett exempel. vad tänkte han där? han hade nog behövt forska lite mer i de exprimentet innan han skapade dom, för dom gör få f*n ingen nytta här på jordklotet. folk som vill förstöra andras lycka, liv, kärlek, vänskap vad som helst! vet ja inte riktigt va som hände me när de föddes. ja förstår heller inte hur gud tänkte när han skapade hat o ilska ..

men till de bra, de känns som att livet flyter på som de ska asså. ja har världens finaste vänner, universums bästa systrar, awsome boyfriend, grym katt, dumbra föräldrar, och en helt okej framtid tror ja. de känns bra att allting har rättat ut sig, blivit bra igen. att ja inte e den jävla gropen o trampar längre, att ja tar mig någonstans.

ja tänker också på va ja vill göra.. ja vill utvecklas mer.. ja vill utveckla mig i musiken, komma någonstans me den. köpa egen studio, skriva musik, få ur mig saker ja har inom mig - i musik. musiken e en stor del av mig, ja har bilder, texter, stora låtar i huvudet som ja ska göra någonting av. ja vill komma vidare i ridningen, skaffa egen häst, komma ut o tävla. men ja hittar aldrig tiden o allt där emellan, men någon gång ska ja ha mig en egen häst som ja ska utvecklas på. ja vill utbilda klart mig som frisör o komma ut o jobba som de, ja har en framtid framför mig, o ja ska ge mig FAN på att den ska bli som ja vill.

HOJ /k


du & ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0