STOCKHOLMSRESAN.

måndag morgon går ja upp klockan SJU, S J U (!!!) trodde ja helt seriöst skulle dö, men icke.. tog mig upp, käkade frukost fixa mig lite o blev körd till tåget. satt på de satans tåget från klockan halv 9 till halv 2, sitt sår i rumpen kan man väl lugnt säga. kom fram och min fina syster mötte upp mig, vi gjorde storstan o kollade runt mest. underbart! satte oss på ett fik i gamla stan, köpte en räkamacka för 100 JÄVLA KRONOR. okej, ja älskar stockholm - men satan va dyrt! kom hem till tumba (där hon bor) och handlade tacos o åkte hem o lagade, kvällen avslutades me shutter island med chips o dipp, sen sussa ja in i drömmarnas värld fort som attan..

på tisdag va ja svår väckt men kom iaf upp klockan 12, åkte ner till tumba centrum där dom har en liten galleria me nåra affärer. kollade mitt bankkonto o såg att ja hade gott o väl pengar till att shoppa lite, så köpte mig lite små grejer som leggings, underkläder, sololja & smink. åkte upp till lägenheten igen o satte oss på bakgården me jordgubbar, gifflar & weinerbröd o stekte rejält. vid halv sju åkte vi till linda o peter o käkade grillat o hade allmänt trevligt, kom hem o såg ännu än film som var grym o somna mätt o belåten.


heheheh






gifflar e mumma


i like biiiiiiig boobs n' i can not lie!













tack för en jätte bra kväll!

onsdagen åkte vi till skärholmen, där va de ett stooooort shopping center. men de va jätte varmt så vi orkade inte riktigt kolla igenom alla affärer så noga, men hitta mig massa fint. klocka, tshirt, linne, piercing, hårprodukter osvosv. på kvällen åkte vi på eclipse, som va awesome!!11!!ett!! twilight e nog de bästa filmerna som nånsin skapats. skit bra dag! =)



och idag, var de upp o hoppa klockan åtta. duscha, käka - mot tåget. ville verkligen inte åka hem, ja va redan hemma kändes de som. de e uppenbarelse att ja ska bo i stockholm så fort ja gått ur skolan. de va tråkigt att säga hej då till syrran också, man ser henne inte så ofta nu för tiden - men ja vet att hon alltid finns här för mig i vått o torrt. så tack sofia för en underbar vecka, va jätte kul o mysigt o bara va me dig själv i nåra dagar, känns som att vi på något sätt kom varann närmare. tack även till mattias som har vart så snäll o trevlig hela tiden, o som faktiskt smööög på morarna dom sista dagarna ;) hart vart underbart alltihopa. sofia, jag älskar dig!

allt som allt så inhandlades detta,

+ piercing då!

idag va ja hemma runt 3 tiden, då kom mor o far o hämta upp mig så vart de hem o käka. sen kom alex o hans mooor o hämtade mig o upp till åsen för att sen åka ut på sjön =) mötte upp linda o david i köpmannebro, haha o ja har kört vattenskoter för första gången i mitt liv. va så jävla kul! =) kvällen avslutades på börsen me allt folk, en toppen vecka har de varit, men imorn börjar ja jobba. 13.00 - 21.00, helt okej - känns bra att tjäna cash. nu ska ja hoppa in i bingen o sova som en dåre! hörs imorgon.
/karro



IDAG ÄR DET INGEN VANLIG DAG, FÖR DET ÄR LINDAS FÖDELSEDAG - HURRA HURRA HURRA!

jag älskar dig från djupet av mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0