störande

som vanligt blev träningen inställd :) ....blir så trött på att det blir så varje gång nästan. inte konstigt man är sämst nu för tiden när man inte får någon hjälp, menmen. får dra mig ut till stallet om en stund så lillen får ut o röra på sig iaf. lite halvstörande också att jag tänkte åka o sola o simma o får då reda på att träningen ska va klockan 5 ist. så ja skynda mig o bara sola o skippade simningen för att sen komma hem o pappa säger att träningen är inställd, seeegt.
ahja, nu ska jag sätta på lite goo musik, höra på pappas klagande att det är för högt o försöka städa mitt rum som ser rent ut sagt förjävligt ut. :(

förövrigt, vrf de blir så dåligt med nya bilder för min del nu är för att min mobil blev ju som sagt snodd så har ingen och mitt lilla objektiv till systemkameran är sönder. och jag har ingen digitalkamera :) thats why!
/ linda


bjuder på nån ful bild från rhodos förra året :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0