we <3 strömstad

okej, ja har inte vart så grym på att uppdatera det senaste men det beror på att det enda jag gör på dagarna är typ jobbar, är i stallet och ligger framför tvn typ ;) och känns som det inte är så kul att läsa om varje dag? nog bara karro som tycker det, haha
förövrigt drar hon te strömstad några dagar och jag är inte alls avundsjuk, skulle åkt med men jobbar dom här dagarna och sen måste ja rida eftersom jag ska åka o tävla om en vecka och min lilla pålle har stått o vart halt i två veckor nu.
men som sagt, jag drar te strömstad på tisdag eller onsdag :D då äre tävling hela veckan, jag tävlar dock bara torsdag,fredag och söndag :) längtar sjukt mkt! roligaste tävlingen på hela året och strömstad in my <3. förhoppningsvis sköter sig hästen så jag slipper flyga av på den här tävlingen också, haha
nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jobbet är klart och klockan är halv 10... sova vore nått men då kmr ja sova bort hela dagen som ja gjorde igår med (y)
ahja, lägger in lite bilder från de senaste dagarna sen :)
/ linda


förra gången i strömstad hos the magnussons




vi tjocka, nej väl?


naw, hittade en bild på lilla bella :( rip <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0